Internetas sukuria begalines galimybes ir pateikia akimirksniu paaiškinimus, padėdamas pasaulį po ranka. Tačiau naršydami tinkle paliekame matomų pėdsakų, kuriuos įmonės naudoja siekdamos sužinoti apie mūsų individualius pageidavimus, analizuodamos gautus didelius duomenų rinkinius, o tai reiškia, kad vartotojai praranda privatumą ir savarankiškumą. „Big Data“, naujausias geriausiai parduodamos „Sidabrinio niobio“ serijos leidimas, pabrėžia skaitmeninės revoliucijos pavojus ir trūkumus.
Mūsų gyvenimas suskaitmenintas tiek, kad beveik neįmanoma prisiminti, kaip mums sekėsi per ankstesnį analoginį egzistavimą, ir įsivaizduoti pasaulį, kuriame nėra rankinių prietaisų. Internetas atveria naujas galimybes kiekvienam, tačiau surinkti duomenys dažniausiai saugomi skaitmeniniu būdu ir gali būti analizuojami specialia programine įranga. Taigi, prieš gilindamiesi vis giliau, turėtume savęs paklausti šių dalykų: ką internetas sužino apie mane, kol aš mokausi internete?
Averse yra niobio šerdyje žmogaus akis, vaizduojanti stebėjimą ir biometrinį rainelės atpažinimo metodą,o monetos reverse pavaizduota kaip stebimi žmonės, o tai galima lengvai atpažįsti iš 20:20 veikimo laiko kairiajame krašte. Pirmame niobio šerdies plane vienas iš daugelio žmogaus siluetų yra išmargintas kvadratais, simbolizuojančiais asmeninius duomenis, surinktus apie tą asmenį.
- Atsargos: Išparduota
Išsami informacija: | |
Medžiaga | Sidabras-Niobis |
Praba | Ag 900 |
Nominalas | 25 Eurų |
Svoris | 9 g |
Diametras | 34.00 mm |
Šalis | Austrija |
Gamintojas | Austrian Mint |
Tiražas | 65000 vnt. |
Prekės kodas | SMAT201001 |
Kokybė | SU |
Išleidimo metai | 2020 |
Pakuotė | Dežutė |